{{ 'fb_in_app_browser_popup.desc' | translate }} {{ 'fb_in_app_browser_popup.copy_link' | translate }}

{{ 'in_app_browser_popup.desc' | translate }}

精選套裝8折

健康專欄

  

【WFH 🏠健康陷阱|🙅🏻‍♂️在家工作周身唔自在!】

在家工作 💻唔好以為好Free好輕鬆!屋企本來就唔係一個適宜工作嘅地方,實際上WFH潛在好多健康陷阱🧨,令人工作越來越疲勞,仲出現頭痛、腰痛等健康問題,令人周身唔自在!

🚨3大陷阱要注意🚨

🍖暴飲暴食
居家防疫的壓力,忍不住用「高卡路里食物」來排解負面情緒😤。瘋狂食零食又叫外賣,加上宅在家減少走動,伴隨而來就係「增磅」🔺又令自己好懊悔。

😵‍💫眼睛過勞
工作、開會…⏰長時間對住電腦,仲要花時間睇手機、煲劇…👁️用眼量大增,雙眼過勞,乾澀、痠痛等症狀通通都來!

🦭不良坐姿傷腰椎
將工作位置轉移到沙發上、床上、地板上,便會出現躺坐、趴著、翹腳盤腿…越坐越放縱~🙌🏻不良的坐姿不但令工作疲勞感加劇,仲會影響肌肉、骨骼、心血管等方面的健康。🥲🥲🥲

🔸沙棘🔸陪伴您生活的大小轉變🧡


來自4.5K高原有機認證沙棘園地 #沙棘高原黃金精華 1️⃣粒精華就已經富含190種以上人體必需的營養成份:6種維他命、8種氨基酸、11種微量元素等活性成分👍🏻👍🏻👍🏻

🉑全面營養攝取,強化免疫屏障
🉑増強身體機能🆙維持良好的抗病能力
🉑消食化滯、健脾養胃,調節腸胃不適
🉑沙棘黃酮可改善眼乾、眼澀、視力模糊

【「疫」境對策| #沙棘 強化您的免疫屏障🛡

變種病毒確診破千😱搞到人心惶惶!當帶口罩、注意個人衛生已成為習慣… 🥊應對「疫」境,唔好忽略「自己」先係掌握健康嘅關鍵!💁🏻‍♀️到最後靠嘅就係自己的「#免疫力」!免疫屏障一旦下降,健康便真正失守。🚨🚨

🔸沙棘|190+種必需營養素支撐強大免疫系統🔸

🌟堅守免疫第一關:Omega-7|維他命A
沙棘極稀有 #Omega7 就是維持身體黏膜健康及加固人體抵抗力的必要元素;而維他命A可維持黏膜組織的完整及濕潤性,幫助阻止病毒入侵,避免呼吸道受感染等。

🌟多元維他命的🌱天然來源:維他命 A、C、E、D、K 等
沙棘的維他命C 是 🥝奇異果的8倍|🍊橘子的6倍|🍎蘋果的200倍!能幫助調節人體免疫機制,阻隔外來病毒入侵♟️,同時可以增強體內免疫細胞吞噬細菌和病毒的能力,加上源自天然,功效比合成維他命更顯著!

🌟類黃酮|清除人體自由基,調節免疫系統。
對體液免疫和細胞免疫具有明顯的調節作用⚙️,具有抗過敏作用,能增強人體抗病能力。

來自4.5K高原有機認證沙棘園地 #沙棘高原黃金精華 1️⃣粒精華就已經富含190種以上人體必需的營養成份:6種維他命、8種氨基酸、11種微量元素👉鐵、硒、鋅、鉀、鈉、鈣、鎂等活性成分👍🏻👍🏻👍🏻臨床研究實證:


🉑提升免疫力預防感染
🉑修護黏膜保護免疫第一道防線
🉑加快促進恢復損傷組織,提升康復能力
🉑身體機能🆙維持良好的抗病能力

【小暑🌤️養生要訣:健脾養胃】

最近天氣咁熱🔥又成日落雨🌧️~胃口麻麻😩?步入小暑,天氣開始炎熱,高溫又多雨,容易令人心煩氣躁、疲倦乏力,導致脾胃失調影響消化!


⭐小暑養生要訣:健脾養胃
✅切勿食太多生冷食物,令脾胃損傷及避免胃痛胃脹、腹瀉等
✅飲食要以清淡為主,便於消化
✅適量食蔬果有助防暑
✅要補充水份。但切勿飲太多凍飲導致體溫過低引起疾病!而飲熱茶可令體溫降低仲生津解渴


想腸胃好D?
#沙棘 高原黃金精華 bit.ly/3tXgyLJ 健康到「胃」
🌱沙棘富含超過190+種人體必需的營養成份
🉑沙棘有助調節腸胃。含有大量氨基酸、有機酸等多種營養成份,可以促進胃酸的生物合,刺激胃液分泌;具有消食化滯、健脾養胃、舒肝理氣等作用。

【沙棘護肝 綜合調理肝肝好!👌】

終於來到月尾,係咪已經「荷包肝硬化」💸🙀?而真正嘅「肝硬化」唔係出糧就可解決!😯飲食唔規律、缺乏運動、作息唔定時…睇怕都係大多數人嘅生活,而呢D習慣會囤積內臟脂肪引起發炎,👉🏻令肝纖維化、造成肝功能受損,出現肝硬化等。


⭐沙棘預防肝纖維化
出現疲倦、消化不良、噁心嘔吐等症狀有機會係肝纖維化俾你嘅提示!
除咗要維持健康嘅生活習慣,🌿每日補充Puredia #高原黃金精華 護肝更有效!🙌🏻💪🏻💪🏻


🌱沙棘|190+種人體必需營養成份的綜合調理
🉑沙棘中所含的磷脂類化合物可促進肝細胞的代謝,有助修復肝細胞
🉑亞油酸、黃酮等營養活性物質能有效阻止肝的持續纖維化
🉑含有蘋果酸和草酸等有機酸,解毒減輕肝臟負擔

【🧬機能測試 #活得更年輕 】

平時行樓梯😤喘曬氣?以為只係缺少運動嗎?有冇諗過自己身體機能係度倒退緊!隨住年紀嘅增長,每個人嘅身體機能➕健康狀況都會有所變化!有D人真係Keep得好好,但都有D人明明仲係好後生,就老態盡現😭係體能健康遠遠超過自己嘅實際年齡!


實際年齡=身體年齡??來個小測試參考吓,睇睇自己嘅健康係咩狀況~


🚥測試項目:🏃🏻‍♀️行樓梯測試
觀察自己行5層樓梯嘅表現,主要測試人體心肺功能與肌肉耐力。如有以下情況證明健康狀況較好!🤝🤝🤝


👍30歲左右的人士:1步檻2級,連續上5層樓都覺得好輕鬆
👍50歲左右的人士:1級1級直上5層樓,中途唔洗休息
🛎️健康警告:
⚠️體力較差:過程出現氣喘、心跳加速
⚠️肌肉、心肺功能較弱:中途攰到喘曬氣、無力再向上爬