都市人面對好大嘅工作壓力,工作時間又長,食無定時,加上不良飲食習慣。

其中嘅症狀分別有眼乾,壓力大,失眠,夜瞓,吸煙,飲酒,久坐不動,容易頭痛,情緒失控等。依啲都會影響着我們的身體狀態。你又中左幾多個症狀?正正因為咁,好容易有都市病,就算係新冠狀病毒康復者都好容易長新冠受困擾。

 

咁點算好?通常從飲食習慣開始改變。自己煮點都健康過出街食,不過大家都明放工咁攰仲點煮。唔緊要,比個外食攻略你,出街食都可以食得健康!

第一,我地可以少食加工食物。

第二食嘢順序為蛋白質 ,蔬菜, 澱粉。

第三,最好揀啲清淡嘅食物。

第四,避免飲埋個湯底。

第五,唔好點咁多醬汁。跟住以上五大方法就算出街食都可以食得健康!🥰

 

除左改善個人飲食習慣,坊間都有好多產品可以解決大家嘅健康問題。例如大家成日出街食嘢,腸胃有時好唔舒暢,依個時候飲一包沙棘茶就可能幫到你。

 

沙棘茶係由🌿青藏高原嘅沙棘嫩葉製成,🌱天然採摘,味道清香溫純,💩有效淨腸清脂,清除宿便毒素,💆🏻‍♀️鬆弛神經、減輕壓力,🛏安定情緒、幫助自然入睡,🍵只有極微量嘅咖啡因,就算臨瞓前飲都唔驚。成分天然有機,獲美國USDA及歐盟EU有機認證,✅適合生活壓力大、睡覺無定時嘅繁忙都市人。